arpa şehriye salatası..

>> 24 Aralık 2009 Perşembe

arpa şehriye salatası

örgü dünyasında 3, mutfak etkinliği olarak salata ve bulgur işi yapıyoruz ve ben de severek yediğimiz arpa şehriye salatasını yaptım ve sizlerle paylaşmak istedim.bu arada forumumuza herkesleri bekleriz..

Malzeme:

  • 1 paket arpa şehriye
  • sarımsaklı yoğurt
  • mayonez
  • 2-3 havuç
  • salatalık turşusu
  • 2-3 taze salatalık
  • dereotu-maydanoz

yapılışı:

  • arpa şehriyeleri haşlıyoruz.
  • diğer tarafta sarımsaklı yoğurdun içine mayanoz -salatalık turşusu-taze slatalık-dereotu maydanoz ve rendeleyip sıvıyağda sotelediğimiz havuçları katıp karıştırıyoruz.
  • arpa şehriyeler haşlanıp süzüldükten sonra harçla birleştiriliyor ve afiyetle yiyoruz.

afiyetler olsunn..

5 yorum:

osbilbumusa 25 Aralık 2009 03:50  

s.a.
hayırlı günler hayırlı cumalar canım.ellerine sağlık.tarif çok güzel.a.e.o.

Pembe Tatlar 25 Aralık 2009 10:10  

Canım ellerine sağlık...

Mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle canım...

HUYSUZBALIK 26 Aralık 2009 10:55  

Çok güzel bir salata olmuş ellerine sağlık. Yıldız şekilli şehriyelerle yapacağım sanırım. Sevgiler...

semra 28 Aralık 2009 03:38  

canım benim denedim süper oldu sağolasın anlatım için

Unknown 3 Ocak 2010 01:06  

Selamlar canım sanki biraz ayrı düştük bu aralar tarifini arşivime aldım tam benlik bir lezzet.arpa şehriyenın pilavını yaparım daha çok .en kısa zamanda denerim inş.sağlıcakla ...

    © Cimcimelerin Annesi. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP