geçte olsa sobeme cevap ve comfort şalım...

>> 7 Aralık 2009 Pazartesi



sobelendim.....

canım arkadaşım ewcimen beni sobelemiş ama ben çok geç cevap veriyorumm..nolurr kusura bakma canım arkadaşımm..bu aralar burayı çok boşladım çokkk..bu son bir daha bölee olmıyacakk.... :)

gelelim sobenin sorularını cevaplamaya..

Sevdiğim kokular...

sevdiğim kokuların en başında cimcimelerimin kokusu geliyor.belki bana deli yada şaşırmış dersinizama ben onların ter kokularına ve banyo sonraki kokularına bayılıyorumm..baharda açan her tür çiçeğin kokusuna da bayılıyorum.baharı sevdiğimden herhalde.baharın havasının kokusunu bile seviyorum.çiçek kokusu derseniz de hanımelinin kokusu benim için tektir..

Sinir olduklarım...

sinir olduklarımın en başında saygısızlık geliyor.saygısızlığa tahammülüm asla yokk.saygısız insanları sevmiyorum(çok acımasız oldum ama napayım)haksızlığa da sinir oluyorum.aslında daha çok da uzatmayalım diye kısa kesiyorum..

hımmm ben de blog arkadaşım siyah kelebek i sobeliyorumm...

sıra geldiii örgü dünyasında 3.etkinlik olarak yaptığımız comfort şalı sizinle paylaşmaya.gerçi daha bitmedi amaa..inşallah bitecek ve bitmişini de ekliyeceğim...







4 yorum:

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ 7 Aralık 2009 11:36  

teşekkür ederim canım. sobeni aldım. en kısa zamanda yanıtalayacağım .. :)

Unknown 7 Aralık 2009 12:10  

Yaaaa örgü dünyasına ben de üye olmuştum ama bi türlü forumlara alışamadım.ellerine sağlık .gerçekten öğrenmek isterim ama.ha bi de şablonun harika.

semra 7 Aralık 2009 12:20  

ellerine sağlık beyazda güzel olmuş

Cimcimelerin Annesi 7 Aralık 2009 13:54  

beğenmenize sevindim arkadaşlar...

    © Cimcimelerin Annesi. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP