tatlı

>> 7 Ocak 2010 Perşembe



fırın sütlaş
nihayett istediğim güveçlere kavuştum.nezamandır bu güveçlerden istiyordum ve çok uygun fiyata bulunca kaçırmadım ve ilk olarak ta fırın sütlaş denedişm.ilk denmem olmasına rağmen eşim ve kızım tarafından çok beğenildi :)
acaba eşimin dediği gibi "acemi şansımıydı"
2.denemem de görecez bakalım acemi şansı mı yoksa ben buı işi çözdüm mü???
bu arada tarifin canım arkadaşım ewcimenden aldımm.çok ta lezzetli oldu.çok teşekkürderim canım arkadaşımm...


6 yorum:

♥ŞANSLI♥ 7 Ocak 2010 13:58  

İyi günlerde kullan güveçlerini canım.Afiyet olsun,bu işi çözmüş gibi görünüyor.
Sevgiler...

semra 8 Ocak 2010 03:11  

hacer çok güzel görünüyor bizede öğret

afiyet olsun canım

Unknown 8 Ocak 2010 17:38  

Ah bu saatte yenirmi yenir en sevdiğim tatlı Harika görüntü ellerinize sağlık. Sevgiyle kalın...

Gamze 11 Ocak 2010 13:00  

Blogumda ödülünüz var:))

Şenay- Doğam 29 Ocak 2010 12:20  

Sevgı ve emek ıle yapılmıs oldugu bellı :) bence acemı sansı yok bu tatlıda.. ellerıne saglık..

    © Cimcimelerin Annesi. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP