tatlı

>> 28 Ocak 2010 Perşembe



irmik tatlısı..
sanırım gene tembellik edip bloguma ara verdim amma dönüşüm tatlı oldu..severek yediğimiz tatlıyı sizinlede paylaşmak istedim...

malzemeler:
1 kilo süt

  • 10 kaşık şeker
  • 9 kaşık irmik
  • 1 paket vanilya
  • ceviz
  • arzu edilirse arası için bisküvi

yapılışı:

  • süt-şeker ve irmiği muhallebi kıvamına gelene kadar kaynatıyoruz.ben indirmeden önce vanilya koyuyorum güzel koksun diye:)
  • ateşten indirince yarısını borcama boşaltıyoruz araya isteyen bisküvi isteyen ceviz ekebilir.bisküvilerin üzerine kalan tatlıyı da döküp üzerine ceviz serpip afiyetle yiyoruzz...

8 yorum:

ArZuCo 28 Ocak 2010 21:02  

benim tatlıyı görüp canınmı çekti canım :)) ellerine sağlık çok güzel görünüyor

Cimcimelerin Annesi 29 Ocak 2010 02:42  

eveet arzucummm canım çektii ve yaptımm ç0ok ta güzel olduu senin de ellerine sağlık canıcım...

BAL TATLISI 29 Ocak 2010 02:53  

çok güzel görünüyo ellerine sağlık

bende çok severim bu tatlıyı

paşakızı mutfakta 29 Ocak 2010 03:28  

Canım merhaba.Ellerine sağlık.Harika görünüyor..Sevgiler.

Pembe Tatlar 29 Ocak 2010 10:18  

Hımm arasında bisküvilide güzel olur ellerine sağlık canım...

Unknown 29 Ocak 2010 10:38  

Ellerine sağlık hamarat anne görüntü harika .

Güzellikler içinde bhafta sonu geçirmenizi diliyorum sevgiyle kalın...

Cimcimelerin Annesi 29 Ocak 2010 11:12  

teşekkürler arkadaşlarrr...
benden de hepinizie sevgilerr..

muratmete 9 Mart 2010 05:52  

kilo alıyon gadın yeme şu tatlıları.sen yap biz yiyek. çok severim her türlü tatlıyı.eline sağlık.

    © Cimcimelerin Annesi. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP