ilk mim imm.....

>> 17 Ağustos 2009 Pazartesi


ilk mimimi canım arkadaşım ewcimen den aldım.çok teşekkür ederim.bu mim beni çok heyecnlandırdı...umarım canım arkadaşım çiçek sepetini beğenirsin..
gelelim güzel soruları cevaplamayaa...


En sevdiğim film:babam ve oğlum-ezo gelin(ilk versiyonu)-o.çocukları-hayalet-badigard-ayı kardeş1 ve 2-al yazmalım selvi boylum.


En sevdiğim yönetmen:çağan ırmak-atıf yılmaz


En sevdiğim kitap:iclal aydın ın tüm kitapları.


En sevdiğim yazar:iclal aydın-reşatnuri güntekin.


En sevdiğim resim:Kaplumbağa terbiyecisi


En sevdiğim ressam:osman hamdi bey


En sevdiğim fotoğraf sanatçısı:kızım eceee(geleceğin fotoğraf sanatçısı olur kendileri:))


En sevdiğim fotoğraf:kızlarımmmm....
sanırım geldi benim mimlerimeee....pembe tatlar haydi bide filiz'ce lezzetler .




9 yorum:

Kıbrıs Mağduru 18 Ağustos 2009 03:21  

Ablacım teşekkür ederim cevapladığın için :)

Pembe Tatlar 18 Ağustos 2009 05:18  

Canım mim soruları çok hoş cvplarda haha güzel:))
Ayrıca mim için çok tşkrlr...
Aldım en kısa zamanda cvplayacağım...

balböcükleri 19 Ağustos 2009 09:19  

ilk mimin hayırlı olsun alttaki çilek marmelatı harika kurabiye ve keklere yakışır bir tat

Cimcimelerin Annesi 19 Ağustos 2009 11:54  

teşekkürederimm...beğenmene sevindim serpil

Pembe Tatlar 20 Ağustos 2009 00:57  

Canım zevkle cvpladım tekrra tşkrlr...

Cimcimelerin Annesi 20 Ağustos 2009 05:21  

pembetatlar:asıl ben teşekkürederim cevapladığın içinnn..

Adsız 23 Ağustos 2009 06:30  

iclal aydın hastasıyım bende

Cimcimelerin Annesi 24 Ağustos 2009 01:23  

taza nane;güzel dileklerin için teşekkürlerr.sana da hayırlı ramazanlarr...

dolunay;ne güzelll..bayılırım ben de iclal aydın a..

TAZE NANE 24 Ağustos 2009 05:31  

Zevkle okudum mimini. Sevgiler.

    © Cimcimelerin Annesi. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP