ilk ödülüm..

>> 25 Ağustos 2009 Salı

blogumun yeni olmasına rahmen ilk ödülümü almış bulunmaktayım.ödülümü alınca çok mutlu oldum ve heyecanlandımm..ilk ödülümü canım arkadaşım ewcimen den aldım.sen ödülü paslarsın ve atarsında ben tutmam mı canımcımm...
ben de bu ödülü paylaşmak istiyorumm vee buyrun hanımlarr;

filizcelezzetler

pembetatlar

muazzez

gülüşüm

Ödül alanın yerine getirmesi gereken bazı sorumluluklar varmışş .sanırım bu sonuncu vee becerebilirsem 7 ilginç özelliğimi yazacağımm..başlıyalım bakalımm...

  • saygıya önem veririm.sevmiyorsam da ve sevmiyorsan da saygı duy derim..
  • kızlarım benim herşeyim.sakin dururum ama kızlarım söz konusu ise hemen aslan kesilirim..
  • burcumun hiçbir özelliğini taşımam..kova burcuyum.özgürlüğüne düşkün olurmuş kovalar ama hiçte öle değilim.tam bir ev kedisiyim.
  • sinirli canım sıkkınsa mutfakta oyalanmaktan büyük bir zevk alırım..özellikle suyla oynamak ve yemek yapmak beni rahatlatır.
  • birinden bir şeyi yapmasını istediysem ve o dediğim anda yapılmadıysaayapılasaya kadar tekrarlarım(not:eşim bu huyumdan nefret ediyor...)
  • kedi ve köpek yavrusundan korktuğum kadar hiçbirşeyden korkmamm..
  • özel günleri hiç unutmam ve benim özel günleriminde unutulmamasını isterim.unutuluncada kendi kendi mi yerim...tavır yaparım..

6 yorum:

Kıbrıs Mağduru 25 Ağustos 2009 15:45  

Ablacım Kusura bakma msn yi kapatmak zorunda kaldım malum eşim. teşekkür ederim cevapladığın için. Çok güzel olmuş :)

Cimcimelerin Annesi 26 Ağustos 2009 02:28  

önemli değil canımcımm.beceerebilmişim dimmii
beğenmenede sevindim..

FİLİZ'CE 26 Ağustos 2009 03:47  

cnm ödülün için teşekkürler,ayrıca mimlemişsin..en kısa zamanda cevaplamaya çalışacağım..cevaplayamassam da kusurama bakma şu aralar kafam çok karışık ve yoğunum,unutabilirim yani..blogun çok güzel gidiyor,emeğine sağlık..sevgilerimle..

Cimcimelerin Annesi 26 Ağustos 2009 05:15  

rica ederim filizcee.umarım kafandaki karışıklık biran önce düzelir..

    © Cimcimelerin Annesi. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP